Willen we meer of minder Groesbekers in de gemeenteraad?

Ik zou dan roepen Meer, Meer.
Maar roep je minder dan is het discriminatie althans volgens het hof die vandaag uitspraak deed in de minder Marokkanen uitspraak.
Wilders is schuldig bevonden aan belediging Marokkanen als groep. Hoeveel geld heeft dit theater al gekost aan de BV Nederland?
Schadeclaims kunnen worden ingediend bij de civiel rechter, wat een flauwekul en waar staat zo’n rechter dan al niet voor open?
Ik moet voorzichtig zijn want dadelijk krijg ik ook gedoe met de Millingenaren, Ooij’ ers en Beekenezen al zou het natuurlijk wel handig zijn als er meer Groesbekers in de raad zouden zitten, of zich in ieder geval beschikbaar zouden stellen als kandidaat. Beledig ik hier de overige Berg en Dallers mee, ik hoop van niet. Maar om ons toch allen in te laten zien met wat voor een gedoe je de rechtsstaat kunt belasten, heb ik wel een mening en of ik nou voor meer of minder Marokkanen ben daar zeg ik maar effe niets over. Als ik Wilders was zou ik als veroordeelde echter wel in cassatie gaan.

Plaats een reactie